Garantie en klachten

Garantie
Wij staan achter onze producten en doen ons uiterste best om deze correct en probleemloos te leveren. Mocht er toch een probleem zijn met uw licentie, zoals een code die niet werkt of een activatieprobleem, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@directlicentie.nl. Wettelijk gezien dient u binnen twee maanden na constatering van het probleem melding bij ons te maken. Wij zullen vervolgens kosteloos zorgen voor een passende oplossing, zoals het leveren van een nieuwe werkende licentie.

Klachten
Hoewel we streven naar een soepele ervaring, kan het gebeuren dat iets niet naar verwachting verloopt. Heeft u een klacht? Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar info@directlicentie.nl. We zoeken graag samen naar een oplossing. Mocht dit niet tot een bevredigend resultaat leiden, dan kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.